Vrácení zboží - reklamační řád

Spokojenost zákazníka je pro ALBI vždy tou nejvyšší prioritou. Tisk přání neřešíme externě, ale zajišťujeme přímo v naší tiskárně, stejně tak balení a expedice probíhá v našem vlastním skladu. Kvalitu služeb se tak snažíme mít co nejvíce pod kontrolou. Pokud nejsi s dodaným produktem přesto spokojen, můžeme Ti vrátit peníze dle podmínek uvedených v obchodních podmínkách a tomto reklamačním řádu.

Vrácení zboží – vrácení peněz

Nárok na vrácení peněz případně jinou kompenzaci dle domluvy máš u ALBI v následujících případech:

  • přáníčko nedorazilo,

  • přáníčko dorazilo poškozené (zašli, prosím, fotografii poškození),

  • doručený produkt je nekvalitní (zašli, prosím, fotografii nekvalitního tisku),

  • na barvách jsou skvrny,

  • byl doručen špatný produkt.

Jak přáníčko reklamovat? Pro přijetí reklamace není potřeba osobní návštěvy Albi prodejen, našeho sídla nebo skladu, stejně tak není potřeba vyplňovat reklamační list nebo mít připravenou vytištěnou fakturu k objednávce. U ALBI stačí odeslat zprávu na e-mail info@posliprani.cz s následujícími informacemi: jméno, e-mail, číslo objednávky a fotografie reklamovaného produktu. Kolegyně ze Zákaznické linky Albi se Ti obratem ozvou s nabídkou řešení.

Vrácení peněz zpracujeme v co nejkratší době (obvykle do 7 dní) - finanční prostředky připíšeme na předem dohodnutý účet.

Upozorňujeme, že v případě tisku přáníček na zakázku není možné dle platné legislativy odstoupit od smlouvy bez udání důvodu v zákonné 14-ti denní lhůtě - jedná se o zboží upravené dle přání zákazníka a vrácení pak neumožňuje nic jiného, než daný produkt zlikvidovat. Prosíme proto, věnuj maximální pozornost editaci přání tak, abychom se vyhnuli nepříjemným situacím s tiskem chybných textů nebo málo kvalitních fotografií.

Jsme tu, abychom Ti pomohli. V případě jakýchkoli problémů s objednávkou se neboj ozvat, vše se pokusíme vyřešit k Tvé plné spokojenosti. Napiš nám nebo zavolej, pokud chceš vědět víc nebo pomoc - info@posliprani.cz nebo +420 730 800 720.